Reklamace a vrácení zboží

Výběru, kontrole a expedici zboží věnujeme maximální péči. I tak se může stát, že uděláme chybu. Pokud jste od nás dostali zboží, které nesplnilo vaše očekávání, kontaktujte nás a uděláme vše, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti.

Pokud se rozhodnete, že zakoupené zboží nechcete poté, co vám přijde, napište nám do 14 dnů od jeho doručení a pošlete nám ho zpět na naši adresu. Přiložte nám prosím číslo objednávky a číslo účtu, na který vám máme vrátit peníze. 

Nemusíte udávat důvod vrácení, když nám ho napíšete, uděláte nám radost a pomůžete nám zlepšit naše služby.
Co určitě potřebujeme, je kompletní zboží včetně balení.

V případě, že chcete zboží reklamovat použijte prosím formulář, který najdete zde. Vrácene zboží přijímáme na výdejním skladu Poděbradská 88/55, Praha 9

                                                Další informace k obchodním podmínkám najdete zde.
 



Objevte naše produkty #clarocz