Výběru, kontrole a expedici zboží věnujeme maximální péči. I tak se může stát, že uděláme chybu. Pokud jste od nás dostali zboží, které nesplnilo vaše očekávání, kontaktujte nás a uděláme vše, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti.
Pokud se rozhodnete, že zakoupené zboží nechcete poté, co vám přijde, napište nám do 14 dnů od jeho doručení a pošlete nám ho zpět na naši adresu. Přiložte nám prosím číslo objednávky a číslo účtu, na který vám máme vrátit peníze.
Nemusíte udávat důvod vrácení, když nám ho napíšete, uděláte nám radost a pomůžete nám zlepšit naše služby.
Co určitě potřebujeme, je kompletní zboží včetně balení.
V případě, že chcete zboží reklamovat použijte prosím formulář, který najdete zde. Vrácene zboží přijímáme na výdejním skladu Poděbradská 88/55, Praha 9.
Další informace k obchodním podmínkám najdete zde.
Zboží bylo přidáno úspěšně do košíku!
Hlídání dostupnosti bylo úspěšně nastaveno
Pro zaslání zboží mimo ČR je nutné zaslat objednávku na e-mail: info@claro.cz
Rozumím